Rozwiązania informacyjno-edukacyjne

Aktualności

Ogłaszamy konkurs kandydatów na stanowisko Account Manager’a

17.12.2015 r.

Stanowisko: Account Manager

Miejsce pracy: Rzeszów (Świlcza)

Opis stanowiska:

  • nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, organizacja spotkań,
  • aktywna sprzedaż produktów e-learningowych,
  • bieżąca obsługa klientów,
  • kształtowanie strategii sprzedaży produktów e-learningowych.

 

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży e-usług lub szkoleń,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość branży e-learningowej będzie dodatkowym atutem 

 

Cechy i umiejętności dodatkowe:

  • zaangażowanie w pracę,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
  • wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność prezentacji

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowa o pracę lub kontrakt,
  • stała pensja + dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) na adres: praca@cdgpolska.pl. W treści dokumentów należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych

 

Projekt: Aku Studio. Realizacja: Zdzislowicz.pl

Korzystając ze strony akceptujesz postanowienia zawarte w dziale Polityka prywatności.